29 Kasım 2010 Pazartesi

Yılbaşı Serisine Devam.. Kardan Adam Tek Kişilik Pasta

Yılbaşı için hazırlıklar devam ediyor..
Hayal dünyamın genişliğinden faydalanarak tekrardan red velvet cake ile yine tek kişilik bir pasta yaptım :) Çok orjinal bir tasarım oldu yaparken hem çok eğlendim hem de hala bakıp bakıp "sen ne güzel şey oldun öyle diyorum :) "  ..

Bu tasarımımı başka karakterlerle çeşitlendirmeyi düşünüyorum.Sevgililer Günü için bununla ilgili çalışmalarım olacak.Bu mini pasta birine hediye edebileceğiniz çok tatlı bir hediye olabilir..

(Kardan adamın gövdesi ve başı kekten oluşmaktadır.Kekleri cake pops tarzında ama krem şantiyle yapıp şekil verdim.İsteğe göre kremasız sadece keki keserekte yapabilirim.)













Bu resimde de pastamın boyutunu anlayabiliriz :)




Sevgiler,
Pink Boutique Bakery

4 yorum:

  1. çok güzel olmuş :) Aklına sağlık!
    Demet büyüklüğü anlamak için foto çekerken yanında birşey koysan?
    :)

    YanıtlaSil
  2. Ceylan çok teşekkür ederim.
    Ne kadarda doğru bişey söyledin onu yapmayı akıl edemedim :)
    O zaman yarın hemen boyutunu öğretici fotoğraflar geliyo :))

    YanıtlaSil
  3. Harika ama ben bunu yiyememkii :D
    Gerçek gibi olmuşşşş :D Yermmm senii kardan adam diyesim geliiiooorr ellerine sağğlııkk canım :)

    YanıtlaSil
  4. Bizde hala kıyamadık yemeye dida :) Dolaptan çıkarılıyor tekrardan konuyor yerine :)Yüzü çok tatlı oldu ancak yerim seni diyebiliyoruz lafta kalıyo :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...