23 Kasım 2010 Salı

İlk Siparişimi Aldımm! :) Selim'in Uzay Temalı Kurabiyeleri

İlk siparişimi aldımm!! :)
Küçük Selim'in doğum günü partisi için kurabiyeler yaptım.Pastasının uzay ve gezegenler olduğunu söyledi ve uzaylı kurabiyeler istedi benden.Bu benim için biraz değişik ve zor oldu çünkü önceki denemelerim hep sevimli şeylerdi :) Bende internetten uzaylı aramaya başladım ve hamurları kesip biçmeye koyuldum hemen..
Parti günü geldiğinde bende oradaydım hem ilk siparişimin çocuklar üzerindeki etkisini görmek istedim hem de Selim'in yeni yaşını kutladık.Kurabiyeler geldiğinde herkes şaşırdı sonra aralarında "bu benim!bu benim!"  diye paylaşmaya başladılar.Beğendiniz mi diye sorduğumda olumlu yanıtlar aldım.Böylelikle ilk siparişim mutlu sonlandıııı :) 
Ve tekrardan İyiki Doğdun Selimcim Nice Mutlu Yıllara...




Selim BJK forması da istemişti benden ..


Bir de Selim'in minik tatlıcık kardeşi Nil'e onun gibi minicik kurabiyeler yaptım :) Ayıcık,domuzcuk,kurabiyeler herşey mini :) 
(Kurabiyeler mini boyutta önceki Sade ama şık kalp kurabiyeler ,Mini mantar kurabiyelerMr. and mrs. mini kurabiyeler 'den hatırlarsınız:)




(Fotoğraflar biraz kötü kusura bakmayın gece flaşlı çekmek zorunda kaldım.)

Sevgiler,
Pink Boutique Bakery




4 yorum:

  1. Ceylancımmm teşekkür ederim bak günler geçti ilk siparişimi bile aldımm :)

    YanıtlaSil
  2. Bayıldmmm herzamanki gibi :) tebrik ederim senii demi:)

    YanıtlaSil
  3. :) Teşekkür ederim Dilaracım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...