3 Kasım 2010 Çarşamba

İki şirin bebiş arabası :)

Kurabiyeleri yapmayı ve süslemeyi çok seviyorum!
Özellikle bebekler için birşeyler hazırlarken o yumuşak renkleri kullanmaya ve ortaya çıkan şeylerin de şirin şeyler olmasına bayılıyorum..
Benim kurabiyelerim diye söylemiyorum ama bunları süslerken bile o gelen kurabiye kokusuna inanamazsınız!!Ben bile süslerken kendimi zor tutuyorum yememek için..Şimdi ise sakladığım kabın kapağını açmamla beraber o koku hemen geliyo burnuma ve kokusuna bayılıyorum!



Sevgiler,
Pink Boutique Bakery

2 yorum:

  1. Ben yedimmm bunlardann :) Tatları nefiss herkese ama herkese tavsiye ediyorum :)

    YanıtlaSil
  2. :) evet Doğa'da okula götürüp arkadaşlarını kıskandırmıştı hattaaa
    Beğendiğine sevindim bebeğim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...