30 Kasım 2010 Salı

Aysun Teyzeciğimin Doğum Günü Kurabiyeleriii

Sitemizde oturan ve çok sevdiğim Aysun teyzeciğimin 1 Aralık Çarşamba günü doğum günü..Bende ona beraber gittiğimiz resim kursunda doğum gününü kutlamak üzere çeşit çeşit kurabiyeler hazırladım.
Bu kurabiyelerde kendimi aştığımı gördüm çünkü 1 günde hem kurabiyeleri kesip pişirip hem de tam 36 birbirinden farklı çeşit kurabiye hazırladım :) Hiçbirini de planlamamıştım ve doğaçlama gelişti..Yakında 50 'yi bulur herhalde :)

İyiki Doğdun Aysun Teyzeciğim Nice Mutlu Yıllara..















Cupcake ve dondurma serisi başlasııın :)















Şimdi de hep birlikte çektim fotoğrafları. Renk uyumuna çok önem veriyorum ve pastel renklerden yanayım çok daha kaliteli görünüyor.Hepsi ne kadar güzel görünüyor değil mi? :) Ablamın elinden zor kurtardım bu cupcake ve dondurmalara dayanamayıp yiyordu nerdeyse :)






Sevgiler,
Pink Boutique Bakery

2 yorum:

  1. Canımmmmmmmmmmmmmm Demii :) bayıldm kurabiylerine üstelik bunları birgünde yapman harika :)
    tebrik ediyorum seniii canım arkadaşm en yakın zamanda mideminn bu kurabiyelerle dolması dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  2. Erdem Paşalıoğlu,
    Çok teşekkür ederim kurabiye ve pastama olan güzel yorumlarınız için.Yenileri tabi ki gelecek izlemede kalın :)

    Dilara,
    Canımmm Dida :) Sorma kastım kendimi hırslandım bitircem dedim ve bitti kaç tane kurabiye çıktı :)Sağol bebeğim evime bir ara uğra da al kurabiyelerden ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...