4 Haziran 2011 Cumartesi

Misafirlerimize Özel Kurabiyeler!


Bu kurabiyeleri evimize gelen misafirlerimiz için hazırladım.Yeni bir renk denemek istedim ve yavru ağzı yaptım bazılarını, pastel tonlarını seven ben bir de buna hayran kaldım :) İnanılmaz kaliteli duruyor! Mini kurabiyeler çok farklı değil eskiden gördükleriniz aşağı yukarı ama hediye paketleri gerçekten çok güzel oldu.Böyle uzun ince şık bir kutuya dizip bir de güzel paketleyip birine hediye götüresim geldi :) Ayrı bir koleksiyon gibi oldu çok şıklar!
Gelen misafirler beğendi mi diye sorarsanız sanırım bayıldılar :) Kimileri yedi kıyamaya kıyamaya kimileri aile bireylerine götürmek için paket yaptı :) Aldığım tepkiler çok güzeldi bende çok mutlu oldum tabi ki..
Fotoğrafların kalitesi birazcık düşük dev makinemin şarjı bittiği için telefonla çekmek zorunda kaldım:(




Sevgiler,
Pink Boutique Bakery

5 yorum:

  1. yaptıkların çok gusel hem twitte hemde bloğunda izleyicin oldum canım takipteyim
    bende seni beklerim...

    http://hayatreceli.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Çook ama çok teşekkür ederim,fırsat buldukça bloguna göz atıyorum ;)

    YanıtlaSil
  3. So cute! I recently stumbled across your blog and I LOVE it! I love the layout to the content and everything in between! I am your newest, most avid follower, I look forward to reading your future posts. I would love it if you could perhaps follow me back too?

    Love from, THE EASTERN PEARL

    YanıtlaSil
  4. Şahaneler her biri, yenilebilir sanat bunlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam çok teşekkürler!"Yenilebilir sanat" tabirini pek bir sevdim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...