28 Aralık 2013 Cumartesi

Keskin kenarlı (Köşeli) pasta yapımı - Upside down ganache tekniği

Herkese merhabalar,

  Pasta yapımında en önemli nokta kenarlarını keskin-köşeli yapmayı başarabilmek.Bu konu için google da araştırma yaparken adım adım anlatımlı mükemmel bir teknik buldum.Adı "Upside down ganache"
Daha denemedim ama kesinlikle başarılı sonuçlar vereceğe benziyor.

* Şunu da eklemek isterim ki lütfen Türkler olarak bu kadar bilgilerinizi saklamayın!Alttaki linklere girince göreceksiniz ki ne yapılıyorsa eksiksiz anlatılmış, hem tarifler hem teknikler gösterilmiş.Ne yazık ki Türkçe olarak aratınca hiçbirşeye ulaşamıyorsunuz.Bilgi paylaşıldıkça çoğalır arkadaşlar bu kadar bencil olmayın rica ediyorum.

Kolay gelsin.
(Kaynak: Torta Couture Cakes)



Çeşitli ganaj (ganache) tarifleri ve detaylı anlatım: cakesdecor.com/tortacouture

Kare kek : facebook.com/notes/torta-couture-cakes/how-to-ganache-a-square-cake/639551166072958

Yuvarlak kek: facebook.com/notes/torta-couture-cakes/how-to-ganache-a-cake-my-way/517220834972659

Torta Couture cakes ten başka kaynaklarda da detaylı açıklamalar buldum:

notquitenigella.com/2010/11/04/how-to-make-a-two-tier-wedding-cake-with-faye-cahill
threelittleblackbirds.com/2012/10/simply-ganache-a-tutorial


İşin şeker hamuru ile kaplama kısmına gelince : 





Sevgiler,
Demet

5 yorum:

  1. Merhaba teşekkür ederim bu yayınlar için size evet ne yazık ki bir sır gibi saklanıyor bu tarifler her şeyin para olmadığını birileri anlatmalı şu insanlara. Ganaj yapımı ve sıvaması ok ama şu kekin tarifini bulamıyorum onu da paylaşırsanız sevinirim:)

    YanıtlaSil
  2. Kurslara gidenlere bi metin mi imzalatılıyor acaba. Tarifler gizlidir saklanmalı ve paylaşılmamalıdır diye. Şüpelenmeye başladım :) en aşağı 2 günlük kurs 750tl neredeyse bir aylık asgari ücret çok pahalı :(

    YanıtlaSil
  3. Yuvarlak şeffaf olan aparatin adı nedir, nereden temin edebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Merhabalar Tuğba hanım,

      https://instagram.com/morlila burdan temin edebilirsiniz.

      Sevgiler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...