24 Nisan 2011 Pazar

Ve Karşınızda PBB Mini Pastacıklarıyla Ayıcık Kostümü Giymiş Baby :)


PBB sizlere yeni ve farklı şeyler sunmayı en önemli görev bilmiş durumda :) Baktım evde pasta keki var, e krema da yaparım hemen dedim e bir de herşeyin minisi güzel olur dedim ortaya bunlar çıktı.Biraz Baby Shower tarzı bir çalışma oldu ama ben çok sevdim bu herşeye uygulanabilir.
Pastalarımın genişliği normal cupcake in genişliğinden bile küçük.Tabak bir önceki cupcake çekiminde kullandığım aynı tabak oradan da farkı anlayabilirsiniz.
Tatlarına gelince ki en önemli nokta lezzet ve sunum! ben bu pastacıkları keserken arta kalan parçaların üstüne kremalarımı sıkıp bir güzel yedim:) Her ne kadar ben yerken "Master Chef" i izliyo olsam daa orada beyinle ilgili yemekler yapılıyo olsa daaa bana hiç fayda etmedi hepsini yedim ve sanırım 1 kilo aldım :) 
Karakterim olan mini baby boy a dikkat ederseniz ayıcık kostümü giydi ayaklara dikkat :)




Sevgiler,
Pink Boutique Bakery



2 yorum:

  1. bu ayicik kostumlu bebek figurunu ilk sende gordum, gercekten cok guzel cok sirin olmus, ellerine saglik...
    bu arada yeni calismalar yok mu? :)

    YanıtlaSil
  2. Begenmene cok ama cok sevindim Aysecim evin bas kosesinde duruyo favori bebegimiz oldu ailecek :) Cok tesekkur ederim guzel yorumun icin.Yeni calismalar ilham geldikce oluyor :) Bu ara cok bosladim farkindayim:((

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...