20 Nisan 2011 Çarşamba

Hulya Hanim'in Misafirleri Icin Cupcakeler!

Hatirlarsiniz daha onceden de Hulya Hanim'in misafirleri icin mini kurabiyeler yapmistim.Onlardan cok memnun kaldigini soyleyerek benden yine ama bu defa daha ozel misafirleri icin cupcakeler istedi.Misafirlerine kendilerini ozel hissetmeleri icin cok hos bir surpriz yapmak istedigini soyledi ve bu yuzden her bir cupcake in ustune misafirlerinin adi yazilmasina karar verdik.Geri kalanlarda kremali ve markalardan olusan cupcakelerdi.Bizzat kendim goturdugum icin tepkileri hemen gordum :) Ve anladim ki insanlara tamamen ozel birsey hazirladiginizda en degerlisi o oluyor :) Bu yuzden herkes aninda ismini yazan cupcake ini aldi ve basladik ovgulerimi almaya :)) Herkes cok begendi ve o mutluluklarini aninda gormek beni de cok ama cok mutlu etti!


Su yagmurlu ve soguk Nisan ayinda bahar cabucak gelsin diye bahar cupcakeleri :)






Sevgiler,
Pink Boutique Bakery

2 yorum:

  1. inanır mısın az önce pastacılık malzemeleri satan bir yerden cupcake malzemeleri alıp eve geldim ve ilk denememi yapmaya karralıydım sonra snein blogunu gördüm ;) ellerine sağlık çok güzel olmuşlar =)

    YanıtlaSil
  2. İrem merhaba,
    Yorumunu daha yeni gördüm :( Yorumun beni çok mutlu etti,çok teşekkür ederim.Denemelerini yaptınm mı?Nasıl oldular ? :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...