9 Aralık 2010 Perşembe

Tek Kişilik Pastalara Yenisi Eklendiiii : Noel Baba!


Hatırlarsınız Kardan Adam Tek Kişilik Pasta yapmıştım ve bunun devamı gelicekti.Yılbaşı konseptine uygun olarak devam ediyorum ve Noel Baba yaptım :) Hem tadından hem sevimliliğinden yenmicek gibi görünüyor!:)
Noel Babamızın kafası,gövdesi ve şapkası kekten oluşuyor.(Fotoğraflarda bazı çizgiler var ,orantılı olması için yağlı kağıda tersten kaba taslak birşey çizipte yaptım.)
(Bu arada kardan adam pastamı bir güzel yedik :) Tadı inanılmazdı!Görüntüsü çok güzeldi.Test ettik onayladık gerçekten tek kişiye yetiyor hatta artıyor bile :) Çünkü bildiğiniz kremalı pastadan değil bu pastalarım.İçi ıslak kırmızı kekle dolu.Dilimlenmiş olarak fotoğraflarını da en kısa zamanda koyacağım.)










Sevgiler,
Pink Boutique Bakery

2 yorum:

  1. Bu noel baba bizim evede uğrarmı acaba :D

    YanıtlaSil
  2. Dilara, ilk denemem olduğu için sanırım sizin eve gelemeden biticek :)

    Erdem Paşalıoğlu, beğenmene sevindim önerin için teşekkür ederim birkaç araştırmadan sonra yapılacaklar listesine ekleyebilirim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...