23 Aralık 2010 Perşembe

PBB Kendine Özgü Tasarım Pastasıyla Cafe Ruj Anasayfada!

İlk olarak Miray Hanım'a ve Cafe Ruj ekibine çok teşekkürlerimi iletiyorum..

Miray Hanım dün gelen mailiyle beni çok mutlu etti.Okurken öyle heyecanlandım ki:) Pbb'deki herşeyi çok beğenmiş olduğunu belirtmiş ve sadece Pink Boutique Bakery üretimi olan bu özel  Kardan Adam ve Noel Baba pastamla Cafe Ruj anasayfada yayınlandığını söylemişti! :) Çocuklar gibi sevindim desem yeridir :))

Miray Hanım bununla beni mutlu etmekle kalmadı ve twitter'ındada blogumu yazmış!! :)Sevincim,mutluluğum bir kat daha arttı.Çoook ama çook teşekkür ediyorum!





Cafe Ruj'u çoğunuz biliyorsunuzdur ama bilmeyenler için söylemek istiyorum tamamen bayanlara yönelik, içinde ne ararsanız bulabileceğiniz(moda,güzellik,sağlıklı yaşam,ilişkiler,magazin..),hergün mutlaka biz ziyaret edilmesi gereken bir site..

Pink Boutique Bakery'i Cafe Ruj'da görmek isteyenler buraya;
caferuj.com.tr










Sevgiler,
Pink Boutique Bakery

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...