25 Ocak 2011 Salı

Fashion Brands Collection Cookies

Sonunda istedigim calismalari yaptim ve basardim!Beni taniyan bilir ne kadar marka ve moda tutkunu oldugumu e tabi bunu bir de Pink Boutique Bakery icin kullanmak gecti aklimdan.Populer butun markalarin kurabiyelerini yaptim ve gururla size sunuyorum.Bunlarla sinirli degil calismalarim, devami gelecek..

Sevgililer gunu icin telasla hediyen arayan erkeklere sesleniyorum:Eger kiz arkadasiniz ya da esiniz de moda ve marka tutkunuysa verilebilecek en guzel hediye PBB Fashion Brands Collection Cookies!
Bunlari isterseniz cupcakelerin ustundede gorebilirsiniz veya istediginiz sekildeki kurabiyelerde.

Kizlara da seslenmek istiyorum moda ve marka tutkunu bir tek siz degilsiniz :) Eminim erkek arkadasiniz da Burberry,Louis Vuitton ve Gucci'ye bayiliyordur..Onlar icin de ideal bir hediye olabilir bu kurabiyeler.

Chanel kurabiye fotografi yetissin diye tam tamamlanamadan cekildi :( Ustune beyaz C leri konduracagim :))












Sevgiler,
Pink Boutique Bakery

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...