21 Ekim 2010 Perşembe

Pembe fırından çıkan ilk cupcakeler :)

Kurabiyelerden sonra bir diğer merak konum olan cupcakeleri de yapmaya başladım..Bunları da süslemek kurabiye süslemek kadar zevkli yaparken çok eğlendim:) Yaptıkça aklıma çok eğlenceli fikirler geliyor!!!
Cupcakelerimde malesef kap yok :( daha almamıştım ama heyecandan yerimde duramadığım için hemen yapmak istedim:) Bunları Tantitoni'den aldığım silikon kaplarda yaptım.Cupcakeler vanilyalı üstlerinde az miktarda krem şanti var.Yerken krem şantili pasta yemiş gibi hissettim tatları gayet iyiydi..
Yukarıdaki kurbağa prensiyle başlayıp sevimli cupcakelerle devam ediyorum :)

Sevgiler,
Pink Boutique Bakery

Yumurtadan çıkan tatlı civciv :)

 Pink Boutique Bakery'e yakışır pembe elma :)

 Minnie Mouse
 Mickey Mouse
 Ve tekrardan beyfendicik kurbağam :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...